دل شکسته ها بیان تو

دل شکسته ها بیان تو

عاشقونه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 44750
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم

چت روم



صلح واقعی

روزی پادشاهی اعلام کرد به کسی که بهترین نقاشی صلح را بکشد، جایزه بزرگی خواهد داد.

هنرمندان زیادی نقاشی هایشان را برای پادشاه فرستادند.

پادشاه به تمامی نقاشی ها نگاه کرد ولی فقط به دو تا از نقاشی ها علاقه مند شد.

در نقاشی اول،دریاچه ای آرام با کوه های صاف و بلند بود.

همه گفتند: این بهترین نقاشی صلح است.

در نقاشی دوم هم کوه بود ولی کوهی ناهموار و خشن ،در بالای کوه هم آسمانی خشمگین رعد و برق می زدوباران

تندی می بارید و در پایین کوه آبشاری با آبی خروشان کشیده شده بود.

وقتی پادشاه از نزدیک به نقاشی نگاه کرد،که پشت آبشار روی سنگ ترک برداشته،بوته ای روییده و روی بوته هم پرنده

ای لانه ساخته و روی تخم هایش آرام نشسته است.

پادشاه نقاشی دوم را انتخاب کرد.

همه اعتراض کردند ولی پادشاه گفت:

صلح در جایی که مشکل و سختی ای نیست، معنی ندارد.

صلح واقعی وقتی است که قلب شما با وجود همه مشکلات آام و مطمئن است. این معنی واقعی صلح است.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:19---12 فروردين 1391
سلام دوست من وب زیبایی داری خیلی خوشم اومد واقعا خسته نباشی اگه تونستی به وب ما هم سری بزن
پاسخ:سلام آقا محمد خواهش می کنم نظر لطف شماست .ممنون که وب من سر زدید خوشحال می شم دوباره به من سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حسین تاريخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من حسینه اهل کرمانشاه هستم ا8 سامله دنبال یه دوست خوبی می گردم که اهل کرمانشاه باشه اگه کسی بود برام پیغام بذاره؟ممنون میشیم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hoosein.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com