دل شکسته ها بیان تو

دل شکسته ها بیان تو

عاشقونه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 44747
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم

چت روم



به امید یار

تو همونی که دل من به کمند تو اسیره/همیشه با نگاهی دل این آروم می گیره/تو همونی حس غریبی/مثل گل های بهاری/که حتی توی زمستون/سرخو خوب و ماندگاری/منم اون عاشق خسته /که با این شعر شکسته /کنج این گوشه عاشق/به امید تو نشسته

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:13---18 فروردين 1391
سلام دوست خوب...وبلاگت خیلی خوبه...البته من دلشکسته نیستم بلکه یه ادم امیدوار و تو بدترین شرایط هم شتگولم...به هر حال اگه به وبلاگ منم یه سری بزنی خیلی خوشحال میشم...به امید روزی که دل هیچکس شکسته نباشه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حسین تاريخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:به امید یار, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من حسینه اهل کرمانشاه هستم ا8 سامله دنبال یه دوست خوبی می گردم که اهل کرمانشاه باشه اگه کسی بود برام پیغام بذاره؟ممنون میشیم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hoosein.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com